Alla inlägg under november 2008

Av Isabelle - 29 november 2008 21:23

Perper är sen och jag värmer glögg, nu är jag PEPP! :D

Av Isabelle - 29 november 2008 20:23

Jag sitter här med ett glas rödvin som någon slags återställare..

Mår lite halvt som halvt.


Snart kommer Per. Ska försöka att peppa upp mig tills dess!

Av Isabelle - 29 november 2008 16:22

Jag fryser sjukt mycket om mina fötter! Detta var sista gången jag hade läckande skor på mig när det regnar ute..

Har precis kommit hem, det tog ju sin lilla tid.

Sara kom in och väckte mig och Emma vid ett-tiden, då mådde man lagom bra.

Sen gick jag och Sara en snabb runda på Ströget sen tog vi tåget hem.


Jag har precis laddat över lite bilder från gårdagen in i datorn, tydligen lekte både jag och Sara frisörer och gjorde Emma extra extra fin i håret..


Nu ska jag gå och rota i kylen. Ätit har jag inte heller gjort idag.

Fråga inte varför, för jag vet inte.

Av Isabelle - 29 november 2008 06:03

 Nu har vi kommit hem! Vi har varit... ja.. på något uteställe i köpenhamn iaf :) Väldigt trevlans.

Och nu är vi tillbaka i Emma och Yvettes tillfälliga lägenhet, och vi ska nog försöka sova snart, hem kommer jag nog imorgon.

Av Isabelle - 29 november 2008 01:30

Alla är lagom nyktra nu, snart ska vi uuuuuuuuutttt! :D:D:D

Av Isabelle - 28 november 2008 22:00

Nu har ljudnivån höjts väsentligt när 3 more girls har arrivat =) Det kan även bero på att den första vinflaskan har korkats upp. Trevligt värre är det iallafall.


Dansken har precis ringt efter pizza. Yvette står och plattar håret. Sara har klippt av sig håret och har därför mössa på sig.

Frans har också klippt av sig håret (fick ett mass-mms innan från honom, så jag kan känna mig lagom speciell). Assnygg blev han iallafall. Fast det ska jag inte säga för många gånger till honom, han blir så självgod då.


Nu blir det snart mat iallafall!

Av Isabelle - 28 november 2008 19:52

Haha, det väger mot hämtmat idag. Ingen hade köpt mat som vi skulle laga till..

Men det blir nog bra, folket är bara liiiite sena. Surprise.


:)

Av Isabelle - 28 november 2008 18:10

Now I am in faboulos Köpenhamn.

Än sålänge så har jag och Emma hunnit med att shoppa lite, (jag köpte en oversize tjocktröja på New Yorker's rea och ett par trosor på H&M för jag hade glömt ta med hemifrån och jag ska ju sova här), äta gratis nachostallrik på Jensen's Böfhus och köpa VIN till kvällen =)

Nu ska vi snart fixa oss lite, sen kommer resten av brudarna och vi ska laga mat.


Göttans.

Ovido - Quiz & Flashcards