Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

bild-update.

Av Isabelle - 27 februari 2011 17:06

Pimenta da Neyde som börjar få mörka blad



Peruvian Purple


   


Black n' red


 




 
 
Nicke nyfiken!

Nicke nyfiken!

4 mars 2011 23:31

Tja!

Varför blompinne? /Ren nyfikenhet! :)

http://howigrowchili.blogspot.com

Isabelle

6 mars 2011 12:31

Hej Niklas :-) Allt bra?

Så dom ska få lite extra stabilitet bara ^^ ett par av dom var lite svajiga så då satte jag pinnar till dom, sen satte jag det till dom andra med för säkerhets skull :D


 
Ingen bild

Birre

16 mars 2011 10:28

Tjena Isabelle,
Kommer det inte några nya bilder snart?
Dom måste ju blivit tokstora nu...
Kollar varje dag om du har uppdaterat.

God vår!
/Birre

Isabelle

20 mars 2011 19:45

Haha, sweet. Kul att du kollar in bloggen :-) Har också massa chilibloggar som jag kollar typ varje dag. Ja, det har inte blivit mkt skrivet på ett tag men idag gör jag ett litet inlägg :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 1 maj 2011 17:16

 Några av plantorna har jag flyttat ut i växthuset, Aji Crital och Bird Eye;     Och några på balkongen;   Till sist ett par close-up bilder på Peruvian Purple;         ...

Av Isabelle - 7 april 2011 14:54

Första frukterna, Black 'n red;           Min gigantiska Hot Lemon;   och knopparna,     Black n red, Starfish, Peter Pepper, Peruvian Purple, Black n red       ...

Av Isabelle - 26 mars 2011 08:32


Mina 2 plantor black 'n red, sjukt fina har dom blivit! Står i vardagsrummet i norrläge, men det verkar inte bekymra dom. Den till höger har jag behållt blommorna på.     ...

Av Isabelle - 20 mars 2011 19:45

Ja okej, det var ett ganska bra tag sen jag uppdaterade här.. Men har haft fullt upp. Fullt upp med sköta om och plantera om mina chilisar, fullt upp med att plantera tomater, basilika m.m. och sen har jag börjat träna också! Började denna veckan...

Av Isabelle - 22 februari 2011 20:29


   Satan i gatan vad plantor jag har.. Har precis gjort en liten inventering.. Sammanlagt är där 22 olika sorter nu.. och vissa är där flera av.  Sammanlagt 39 plantor. Ändå har jag kastat en del redan.. Ångrar att jag inte kastade fler när dom ...

Ovido - Quiz & Flashcards