Alla inlägg den 10 november 2008

Av Isabelle - 10 november 2008 19:43

Pssst! Kolla in omröstningen till höger på min sida, bara att klicka i ja eller nej, svårare än så är det inte ;-)


Hoppas alla har haft en trevlig dag förresten!

Min har varit helt okej, lagade mat på kvällen nu med, tonfisk-pasta, ett recept jag har lärt mig i Australien. Very good.

Om ca. en kvart så börjar "Färjan" på kanal 5, ganska underhållande enligt mig :D Så nu ska jag snart parkera mig vid tv:n.


Imorgon ska jag nog upp i stan, jag vill ha nya skor!

Har nämligen massa svårborttaget stearin på mina nuvarande high-heels som jag trippar omkring i ibland när jag nu känner för det.

Av Isabelle - 10 november 2008 15:48

Så.. Nu har jag precis registrerat in en räkning via min internetbank.

Jag är ganska rolig gällandes fakturor och sånt, jag lägger dom på något "bra ställe" i rummet, sen blir dom liggandes där tills jag råkar att hitta dom pga att jag fått något städfnatt eller liknande. "Ojdå, det är kanske dags att betala dessa?" Oj vad oseriöst.

Tur att jag inte har så många räkningar att hålla reda på ännu (jag klagar INTE över att bo hemma). Jag har en mobilräkning och en räkning på mina linser.

Vet ni vad det egentligen kostar att vara närsynt nuförtiden? Jo, det ska jag berätta för er, 441 kr i månaden exakt. Blä.

Nä, nu ska jag försöka leta reda på ett hålslag så att jag kan sätta in denna betalda räkningen i min bankpärm. Haha, bara smaka på det ordet, bankpärm...

Jag kanske börjar på snudd på att bli vuxen? Inte det? Nä, bra, det var väl det jag tänkte.


Mår bytheway mycket bättre idag, i veckan ska jag nog dra till stan och köpa mer röd hårtoning, mitt hår ser ganska dassigt ut för tillfället.

Och sen på lördag och det födelsedagsfest hos Carro! :-) Jaha, men vad önskar hon sig egentligen då ?

Jag är faktiskt ganska värdelös på presenter. Senaste personen jag gav en present till fick jag ett sms av några dagar senare; "Har du kvittot kvar?"

Jo men visst! För all del.

Packa in dom är jag däremot väldigt bra på, jag älskar att göra snygga paket!


Tror ni förresten att vin och pencillin är en bra mixmatch? Jag får grunna på det tills på lördag..

Ovido - Quiz & Flashcards