Alla inlägg den 13 november 2008

Av Isabelle - 13 november 2008 18:36

För tillället så sitter jag i Pers soffa och ser på när han svärandes panikstädar rummet, mycket underhållande :-)


"Hjäääälp TILL då!" Nix Per, jag sitter väldigt bra här.


Jag köpte ett par röda skor idag på Skopunkten. Dom hade jag när jag åkte upp i stan lite senare, vilket självklart resulterade i skoskav..

Jag kollade in H&M:s rea lite, och plockade åt mig några halvroliga plagg som hade röda prislappar. När jag väl står därinne i provrummet och märker att allt som jag provar antingen har världens konstigaste passform eller ser skitdumt ut på så säger jag till mig själv; "Bell, det finns en ANLEDNING till att dom rear ut dom här plaggen, för att dom har varit omöjliga att sälja till ordinarie pris". Jag hänger tillbaka kläderna, går in till nästa butik, och går raka vägen fram till nästa rea-hörna...

Att jag inte lär mig. Men man kan faktiskt hitta bra saker på rea med. Ibland.


Sen åkte jag till IKEA och träffade Per. Sen kom jag på att jag inte hade ätit något på väldigt länge. Men jag fick middag här hemma så det var ju kalas :-)


Snart ska vi tydligen åka till Oxie, och köpa en dator, till någon som heter Tim.. hmm.. Jag har ingen aning, rörigt värre är det. Och efter det blir jag förhoppningsvis hemkörd.

Ahh, nu kommer Per och sprutar fönsterputsmedel på mig, gotta go!


Av Isabelle - 13 november 2008 11:56

Idag vaknade jag lite sent, vid 10-tiden. Jag gillar inte alls att sova bort dagen, trots att jag är inoffeciell slacker nu om dagarna.

Jag gick iallafall upp och funderade över vad jag skulle äta till frukost. Jag tycker verkligen inte om frukost, frukost är tråkigt.

Så det fick bli kombinerad frukost/lunch istället.


Jag lagade spagetti med körsbärstomater, smörstekta champinjoner, finhackad basilika, avokado, och som dressing hade jag olivolja, citronsaft, salt, peppar och en liten gnutta socker. Ganska eat-able ändå!

Mat
Ovido - Quiz & Flashcards