Alla inlägg under november 2008

Av Isabelle - 17 november 2008 00:07

Jag är vaken. Jag borde inte vara vaken, jag borde sova.

Men efter en halvtimmes vändandes och vridandes på mig i sängen utan att somna så gav jag upp, och startade upp datorn igen...


Jag såg på film innan ikväll, "Into the blue" med medföljande ca 20 reklampauser (såg filmen på tv3). Inte en av dom bästa filmerna jag sett, men Jessica Alba är ju med där, och då tackar man inte nej till filmen precis...


Nej, nu är jag uttråkad! Please, entertain me?



Av Isabelle - 16 november 2008 19:01

Jag tänkte faktiskt inte skriva något här idag, för jag känner mig så himla TRÅKIG idag, men sen såg jag att jag redan haft 20 besökare, och då blir man lite såhär pepp ändå.

För övrigt är söndagen den o-peppaste dagen enligt mig.

Jag sitter i min soffa, insvept i mitt täcke, och här har jag suttit största delen av dagen, när jag inte har sovit vill säga, vilket jag har gjort en hel del med.

Och sett reprisen av Bonde söker fru :-) Happyhappy! Typ dagens höjdpunkt (och då har jag redan sett avsnittet en gång i onsdags). Så händelserik är min söndag...


Hur är er söndag?

Av Isabelle - 16 november 2008 01:46

Vilken nice evening hemma hos Carro =) Tog inte en enda bild dock, men hade very trevligt iaf!

Vi åt massa mat, och drack massa vin. Senare på kvällen så kom Sara och Per förbi med :-) Och vissa var riktigt stabila sen när vi skulle hem ;D



Av Isabelle - 15 november 2008 10:40

Dricka vin samtidigt som man går på en pencillinkur är inte världens bästa kombo har jag kommit fram till. För det fösta slår vinet hårt som fan, och sen drömmer man världens konstigaste fylledrömmar.


Ikväll ska jag på middag och fest till Carro iaf, ska bli nice :-)


Nu ska jag ringa och väcka Saara. Jag tror att hon kom hem ca. kl 7 imorse från puben, så jag tror inte att hon är så pepp. Men vi ska upp i stan iaf. Handla present and so on. Och så ska jag till Systemet också, det är dyrt att vara 20.



Av Isabelle - 14 november 2008 23:09

Perper ska snart komma hit påstod han när han ringde. Jag tror inte det. Jag kommer ju hinna däcka innan dess! Godnatt. Imorgon ska jag upp ganska tidigt. Jag ska träffa Saara i stan, vi ska köpa present till Carro :-)

Av Isabelle - 14 november 2008 21:47

Hälften av mina fredagsplaner gick i stöpet, men jag hade väldigt trevligt iaf :D Var på St:getruds med jens, och träffade massa trevligt folk. Sen tog jag bussen hemåt, och sen åt jag pepparkakor med morsan ,under mkt skratt, det slutade med att hon stod dubbelvikt och jag låg ner på golvet och vred mig i skratt :D


Åh, jag gillar inte riktigt att skriva här när jag har druckit, men imorgon ska jag på födelsedagsfest hos Carro iaf :D



Av Isabelle - 14 november 2008 15:32

Mina planer för ikväll består av;


* Ta bussen till systemet och köpa vin

* Träffa Jens, Thomas och Helena och dricka vin

* Dra till St:Getruds på afterwork (höhö, lämpligt för en slacker som mig va?)

* Dra hem till Per och chilla


Så det blir nog super =)


Nu ska jag bara försöka få tag på Jens, varför svarar han inte i sin mobil?! Just det. Han är på jobb. Han har ett jobb. Vissa har tydligen det.

Av Isabelle - 14 november 2008 10:27

Godmorning, gud vad jag är mätt. Åt kombinerad frukost/lunch idag med, fast klockan bara är halv 11 nu.

Stekte lax, potatis och champinjoner och hade körbärstomater till det. Snabbt och enkelt, I like.



Mat
Ovido - Quiz & Flashcards