Alla inlägg den 25 november 2008

Av Isabelle - 25 november 2008 22:32

Efter att ha suttit i en hel timmes telefonkö imorse (jag somnade nästan) så fick jag beskedet att jag var välkommen till vårdcentralen på torsdag.. Great. Där var min vecka förstörd liksom.

Men jag mår iallafall lite bättre nu än jag gjorde imorse, kanske går detta över av sig själv, man kan ju alltid hoppas.


Min dag har bestått av att sova fram till klockan 5 på eftermiddagen, så nu är jag ju sjukligt pigg. Så kvällen kommer att bestå av filmtittning för min del.

Imorgon skulle jag och Per egentligen till Köpenhamn för att hälsa på Emma, men jag får allt stanna hemma istället. Inte så party men vad gör man..

Av Isabelle - 25 november 2008 09:40

Jag hatar att vänta. För tillfället sitter jag i en sjukt dryg telefonkö, jag vet inte hur många fler gånger jag orkar höra käringen säga; "Din placering i kön är nummer 3", har nämligen suttit o lyssnat på eländet i en kvart nu.

Men, jag måste ringa och boka tid på vårdcentralen. Jag har ju gått och blivit sjuk igen...


Jag som skulle till Danmark denna veckan! Undra hur det blir med det nu...

Ovido - Quiz & Flashcards