Alla inlägg den 24 november 2008

Av Isabelle - 24 november 2008 16:49

Här sitter jag och dricker vatten och funderar på att ta tag i mitt liv. Alltid en bra början.


Det är en sinnesbra låt på radion för tillället, "Human" av The Killers.

Ni kan ju lyssna på den på Tooban; http://www.youtube.com/watch?v=DdRGDGl0yfM


Ursäkta för tråkig uppdatering, jag kompenserar med att bjuda på en inte alltför nykter bild på mig, David och Sara från i lördags. Höhö. Enjoy.

Av Isabelle - 24 november 2008 12:13

Igår hade jag faktiskt en ganska händelserik söndag. Händelserik nog att jag inte ens hann att vara bakis.

Först körde jag o Perper en runda till Lomma "beach" och gick en runda, sen var vi och fikade.

Sen körde vi och hämtade Frans, köpte pizza, och sen hade vi hemmakväll med pizza och öl och söndagstv. Väldigt lagom.

Ovido - Quiz & Flashcards