Alla inlägg den 1 november 2008

Av Isabelle - 1 november 2008 11:43

Nu har jag precis stoppat i mig någon slags migräntablett för att försöka få bort min horrible hangover-huvudvärk. Letade alvedon och letade panodil. Men ikke. Jag hade migräntabletter och strepsils halstabletter att välja och vraka bland.. Gah.


Men gårdagen var very nice! Det blev utgång iaf, yey! 

Perper hänkade dock inte :-( Han fick istället stå ut med mina fyllesms hela kvällen..  Stackare.


Aksel och jag hade förferre med öl, vin och nic and the family-musik hemma hos mig. Sen drog vi till Möllan och drack öl med lite polare till Aksel. Sen var det Deep som gällde, kulkul, det var jättelängesen jag var där, och där var faktiskt asmycket folk, kanske för att det var Halloween :-)


Sista bussen hem blev det, efter falafel vid konserthuset. Jag däckade stenhårt på bussen och skulle la vaknat ute vid ica-maxi området om inte 2 vänliga själar hade väckt mig ^^ tackar tackar.


Idag ska jag bara chilla, ska på bio med morsan och se "Mamma Mia". Jepp, liiiite efter är vi allt.


Aksel skulle övningsköra upp till Halland imorse, HAHAha, det var ju han nykter till ju? Jag är så glad att jag inte sitter i den bilen...


Lite bilder från kvällen ser ni nedan.


Ovido - Quiz & Flashcards