Alla inlägg under oktober 2007

Av Isabelle - 28 oktober 2007 03:31

Asså, jag har typ nästan supit bort mobilen idag, fast sen låg den tydligen hos christian, som hade förfesten hemma hos sig ^^

Supermysig kväll! Wonk hade nattklubb på chokladfabriken och där befann sig jag, sara, robin, christian, staffan och markus.. :))

Stiftade lite bekantskap med en rödhårig brud från umeå, sweet. hello dialekts! I love them! totally.


tog svarttaxi hem, 40 spänn, var inte redigt nykter ne.. men vafan, bussarna bara fucjade sig pga sommartid til vintertid, man ska tydligen ställa om klockan nu, har ingen klocka att ställa om, utom den på mobilen, och det är dock inte hemma... :/


im like so lost,l ska sova nu iaf, men. asså, nice kväll/natt!

Av Isabelle - 25 oktober 2007 22:54

Yes! Var på "trivseldans" idag, haha, asså that word dödar! ^^

Bugg låter lite bättre faktiskt :-) Lärde mig bl.a massa överkurssaker av Andreas iaf, som jag säkert har glömt bort till nästa gång..


Tog bussen hem från buggen, tog typ 1 timme, lide drygt, och lide nedstämd jag var med på bussen :/ fägging strange. men sen ringde jens och var allmänt sweet, that cheered me up a bit iaf :-) Vi ska ut o äta på ... Sankt Gertrud?.. tror jag att det hette, imorgon efter jobb, nice med lite afterwork.


Imorrn på jobb kommer nog bli allmänt nice, chefen ska bjuda på tårta och så ska vi grilla på taket, ägt.


Nu ska jag go to bed, men ska äta först, äta is de shit.

Av Isabelle - 10 oktober 2007 21:01

Haai,

alltså sjukaste, har precis tittat på "Bonde söker fru", det programmet är verkligen så jävla kul and sweet och jag bara satt och storlog i en timme! :)) Galet!

Av Isabelle - 7 oktober 2007 19:55

Haaai!


Alltså, nu händer det äntligen lite saker i mitt något (enligt mig själv) enformiga liv..

För det första (och viktigaste) så har jag och Emma finally bokat våra flygbiljetter till Australiaaa! Den 10 januari åker vi, och sen slipper ni se oss på ca 3 mån!

För det andra så kanske det blir en lite improviserad weekend-resa till Barcelona med the family i början på november! :D Gud vad kul med Spanien! Har aldrig varit där innan.

 Hoppashoppas det blir av.


Uppdaterar senare!

Presentation

Omröstning

Är du...
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards