Alla inlägg den 4 november 2008

Av Isabelle - 4 november 2008 22:51

Tata, kom precis hem från Arlöv, från Janne. var o fikade med glögg och pepparkakor där =)


Asså, vet inte vad jag ska skriva, är så otroligt trött efter jobbet idag. Grävt och grejat, klippt buskar och röjt undan det sista riset efter alla träden som vi har fällt. Varit och köpt massa jord har vi också gjort. Imorgon ska jag plantera massa perenner och lökar o grejs.


Nästa vecka ska jag bara vara hemma och sova och rehabilitera mig!

Av Isabelle - 4 november 2008 08:00

Haha, SERIÖST sån träningsvärk jag har i ryggmuskler som jag inte ens visste jag hade! Det var inte kalas att ta sig upp ur sängen imorse, det säger jag ^^


Nu ska jag snart dra iväg, chefen skulle hämta upp mig idag, schysst!


Senare ikväll ska jag en runda till Arlöv och hälsa på Jann :) Hoppas jag inte är för seg och tråkig då!

Ovido - Quiz & Flashcards