Alla inlägg den 19 november 2008

Av Isabelle - 19 november 2008 22:00

Onsdagens höjdpunkt är nu över. Dagens "Bonde söker fru"-avsnitt var very emotional, men också väldigt mysigt.


Innan idag var jag i stan, med Yvette. Vi var very effektiva och fixade med Saaras presenter, som jag nu har packat in, kommer nog att bli super! :-)


Asså gud, jag MÅSTE bli bättre på att lägga upp bilder, jag lovar att greja lite med det imorgon.


Jag ska till Systemet med, vin vin vin!


Av Isabelle - 19 november 2008 11:21

Jomen sorry att jag blivit så dålig på att skriva här, jag har helt enkelt haft för mycket att göra last days.


Igår var jag på Hvilan och hälsade på typ halva dagen, sen var jag och Per på Biltema (jag har varit mer på Biltema de senaste veckorna än jag någonsin har varit där under hela mitt liv) sen drog vi hem till honom stekte hamburgare, för jag hade levt på bananer och kaffe under dagen kom jag på, sen ringde Sara och undrade vart jag höll hus (jag hade planerat in fika med henne och yvette i stan) så jag tog första bästa buss dit och vi placerade oss på Espresso House, som för övrigt man egentligen inte borde supporta eftersom dom äger typ hela Malmö, dom finns everywhere!


Nu ska jag ta bussen upp till stan och träffa Yvette, vi ska kika på present till Saara, för hon blir ju 20 på lördag :-) Party!

Ovido - Quiz & Flashcards