Alla inlägg under mars 2009

Av Isabelle - 16 mars 2009 17:55

Jag har precis parkerat mig i min soffa med datorn i knäet och rester av 3 dagar gammalt smink i huvet. Jag har placerat mina jäkligt ömma fötter i ett fotbad. Jag vet inte om det kan bero på det faktum att jag hade mina jätteslitna favoritskor nästan helt utan sula i lördags eller om jag helt enkelt dansade för mycket. Antagligen bägge delarna.


Well, what to say? Hur faen överlevde vi helgen Bruze? Höhö. Lördag var galet, crazy, sjukt och väldigt väldigt roligt, just som våra lördagar brukar vara.

Vi startade med mini-förfest hos mig, sen var det vidare till förfesten hos Yvette och Sara och melodifestivalsfinal där man skrek sig hes till alla låtarna. Rätt låt vann iallafall :-) Så det blev snabbt väldigt bra stämning på förfesten som varade till 1-tiden. Jag var superpepp och såpass party att jag visade alla på förfesten min striptease-aerobic koreografi x antal gånger..... 

Sen ramlade vi vidare till Wonk. Och var där resten av kvällen. Drinkarna var oräknerliga. Illa. Hem vet jag inte riktigt hur vi kom. Men vi vaknade i Teckomatorp iallafall..


På söndagen så tog jag och Bruze tåget från Teckomatorp (det enda tåget som typ går på söndagarna i Torp) till Malmö igen.


Hämtade Bruzes bil hos mig, körde och handlade pizza, sen körde vi till Stefans rum på Hvilan och rörde oss inte mycket på resten av kvällen. Förutom när Stefan drog med oss en runda till Citygross.

Hem kom jag inte heller, utan sov hos Stefan, vilket han verkade ångra djupt på morgonen, Stefan var nämligen inte införstådd i hur nära jag sover den som jag ligger bredvid :-) Klängigt värre tyckte han. Jaja. Så nu är jag väl bannlyst från Stefans rum ett tag framöver.. Eller nej, så illa är det nog inte. Han hämtade faktiskt tillochmed frukost till mig imorse. Och sen körde Bruze och han mig till jobb. Thx guys! <3


Nu ska jag facebook-nörda mig lite. So long!

Av Isabelle - 13 mars 2009 22:01

Man kan fråga snällt, man kan tjata, man kan försöka övertala, man kan böna och be, man kan skrika, man kan prata allvar, man kan bli lovad om förbättring, men det är ingen skillnad. Det är så sjukt sjukt så jag fattar det inte. Jag bara fattar det inte. Sista gången. Sista försöket. Det är det alltid. Sista chansen. Gånger 100. Det blir många chanser det.

Av Isabelle - 13 mars 2009 08:17

Moving on med Sarah Dawn Finer är också jättebra faktiskt. Soooo många bra låtar i finalen på lördag! :D Alltså imorgon! :D Looking forward!



För övrigt;


Den sommaren den sommaren den kommer ej igen, den sommaren den sommaren den sommaren.




Av Isabelle - 12 mars 2009 08:13

Kaffe kaffe kaffe!

Jag försöker bli pepp. Lite mjölk i kaffet skulle inte suttit fel dock...


Hmm, nu kommer Flemming och stör mig. Jag hatar att blogga när någon står och kollar över axeln på mig. Då fastnar jag liksom.

Fast Flemming kan vara ganska underhållande ibland. Igår hade jag och han internt krig och kastade pappersbollar och sköt gummiband på varandra genom hela kontoret.


Imorse gick det upp ett ljus för mig. Sofias melodifestivalen-låt, "Alla", är faktiskt riktigt bra! Har varit så anti denna innan.


Ursäkta för ointressant uppdatering. Idag ska jag nog sitta i norsk kundtjänst igen liksom de 2 senaste dagarna. Har börjat vänja mig vid det nu, så det gör mig inget.



Av Isabelle - 11 mars 2009 08:06

Mogen trött jag är. Och sliten. Och så har jag glömt mitt snus hemma. Nu kommer jag bli stingslig idag.


Igår var jag och fikade hos Robin och vi diskuterade melodifestivalsfinalen. Han var ju säääker på att Sarah Dawn Finer skulle vinna allt.

Själv hoppas jag på Malena Ehrman. Men tror att Carolin af Ugglas kan skrälla och ta hem hela segern.

Är ni schlagerintresserade rekommenderas denna bloggen, där har dom koll på det mesta och det senaste skvallret;


http://schlagerprofilerna.blogspot.com/




Av Isabelle - 10 mars 2009 08:10

Idag på jobb har jag blivit kommenderad till norsk kundtjänst, för hon som sitter där i vanliga fall är sjuk.

Men det blir nog nice, norrmän är ganska trevliga att prata med (för det mesta) ^^


Jag ser framemot lunchen idag. Jag har med mig grillad fläskfilé och potatisgratäng. Leftovers från igår när farsan fick ett ryck och plockade fram grillen mitt i vårvintern.

Av Isabelle - 7 mars 2009 09:46

Great, nu sitter jag och gråter också, såg precis klart "Patrik 1,5"


Jag har blivit så film-känslosam på sistone. Kvittar vad det är för film.



Sjukt bra film anyway.

Av Isabelle - 7 mars 2009 08:46

Igårkväll var skitnice.


Efter jobb blev jag upplockad av Pear och Frans, sen körde vi Frans hem. Sen släppte Pear av mig på Gustav och jag fixade prelle till brorsan. Sen tänkte jag gå till systemet. Sen var det en mil kö för att komma in till systemet så jag glömde allt det där jag skrev innan med att "köa på systemet är en del av fredagsfeelingen" så jag la projektet på hyllan.


Istället tog jag bussen hem till Per. Vi afterworkade och drack viiiin! Sen var det möllan nästa, vi mötte upp Bruz, Stefan och Pontus där, sen gick vi och käkade skitgod plankstek (oavsett vad du tyckte Stefan) och drack öl och cider och så.

Ganska många timmar blev vi kvar där, till stängning typ, Emma, Sara och Hannes kom förbi sen också.


Sen var det snack om att dra vidare, men drog hem istället för idag har jag varit uppe riktigt tidigt och sjungit för min bror som fyller 14 idag, grattis Björn!

Gud vilken jäkla babbel-inlägg detta blev, men jag är kind of bakis så låt mig. Ska kanske sova lite till.


Idag ska lite släkt komma hit på kalas.

Sen ska jag träffa Per Och Bruzi. Förfest hos Per (faen, jag måste till systemet!) och sen ska vi på Volbeat-konsert i Lund (kanske ska leta fram lite svarta kläder så att man smälter in?)


Over and out, bitches!


Bilder har jag snott från Emma!

Presentation

Omröstning

Är du...
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards