Alla inlägg under februari 2009

Av Isabelle - 28 februari 2009 19:35

Haha, okej, nu börjar Bruze gå runt och sjunga för sig själv... Nu ska vi snart till bussen, till Sara ska vi!


I'm so sooooooober. Saknar Per dock. Han är på bröllopsfest, fun for HIM. ^^

Av Isabelle - 28 februari 2009 19:19

Vigslen var jättefin innan idag!


Efter det så stack jag o Bruze hem till mig och vi handlade med oss pizza på hemvägen. Nu har vi krängt pizza och druckit riktiht mycket martini, vi är home alone, mina föäldrar är bortbjudna i staffanstorp.

Av Isabelle - 28 februari 2009 11:41

ÅH, igår var FIERCE!


Malmö Arena var skitcool. Melodifestivals-genrepet var asnice. Petra Mede v

Toppenkväll helt enkelt!


Efteråt så hämtade Pear och Bruze oss. Sen körde vi hem till mig och hängde lite. Sen bestämde vi att jag och Bruze skulle komma till kyrkan imorgon på Olas (Pers farbrors) bröllop.

Så dit ska vi idag, ska bli kul :-) Har aldrig varit på kyrkbröllop innan.

Har inte så mycket roligt att ha på mig bara med det löser väl sig.



Sen så fyller farsan år idag, så jag har varit och handlat tulpaner och prinsesstårta till honom. Vi ska nog snart fika här hemma.


I'm out.

Av Isabelle - 27 februari 2009 15:31

Hallå ja!


Nu kanske ni tror att jag maskar på jobb, men det gör jag faktiskt inte ska jag meddela, för jag har 10-minuterspaus för tillfället :-) Var bara tvungen att gå in och skriva hur GLAD jag är, för jag och Sara ska till Malmö Arena idag och gå på genrepet inför melodifestivalen klockan 19.00 :D

Av Isabelle - 27 februari 2009 08:06

Jag är inte så mycket av den bittra typen.

Om något händer som jag inte gillar, så kan jag vara lack några timmar, men sen försöker jag bara släppa det. Orka gå runt och gnälla. Jag försöker att vara okomplicerad. Flexibel. Enkel. Rak.


Jag är av med mitt busskort, jag lackade över det igår. Nu är det väl bara att acceptera att det är borta. Släppa det bara. Och kanske leta lite till efter det.


Bra så. 

Av Isabelle - 26 februari 2009 21:45

Sådär, då har man varit på veckans 4:e danspass.. Helt sjukt. Har inte rört på mig såhär mycket på riktigt länge. Menmen, dom har prova-på-vecka på Malmös dansakademi och det betyder alla kurser gratis i en vecka, taget säger jag bara!


Provade på pussycat dolls-dans idag, det var ungefär som striptease-aerobicen som jag var på igår, så det var kul.

Vår danslärare, som för övrigt är sjukt rolig, har ett ass som inte är av denna världen, daaamn säger jag bara!



Men fan! Jag har alltså blivit av med mitt jävla busskort som jag köpte av Per för typ 750 spänn, jag är lack!

Kan fan inte hålla reda på saker och ting. Fast jag tror att någon har snott det. Fuckers.

Av Isabelle - 25 februari 2009 22:38

Tydligen så skulle Per bara ringa och checka så att jag var hemma innan idag, för lite efter han hade ringt så ramlade både Frans och han in här. Dom blev dock utkörda efter bara 10 minuter för jag och Jennica skulle iväg och dansa.


Har faktiskt preciiis kommit hem från dansen nu, striptease-aerobic har vi börjat på, nicenice. Lite av koregrafierna är lite svåra att lära sig bara, men det kommer väl ^^


Av Isabelle - 25 februari 2009 19:43

Och priset för dagens mest givande telefonsamtal går till.... PER!


"Hej det är Bell"

"Hej! Det var inget, hejdå!"

"Ehh...hejdå?"

Ovido - Quiz & Flashcards