Direktlänk till inlägg 29 november 2008

regnblä.

Av Isabelle - 29 november 2008 16:22

Jag fryser sjukt mycket om mina fötter! Detta var sista gången jag hade läckande skor på mig när det regnar ute..

Har precis kommit hem, det tog ju sin lilla tid.

Sara kom in och väckte mig och Emma vid ett-tiden, då mådde man lagom bra.

Sen gick jag och Sara en snabb runda på Ströget sen tog vi tåget hem.


Jag har precis laddat över lite bilder från gårdagen in i datorn, tydligen lekte både jag och Sara frisörer och gjorde Emma extra extra fin i håret..


Nu ska jag gå och rota i kylen. Ätit har jag inte heller gjort idag.

Fråga inte varför, för jag vet inte.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 1 maj 2011 17:16

 Några av plantorna har jag flyttat ut i växthuset, Aji Crital och Bird Eye;     Och några på balkongen;   Till sist ett par close-up bilder på Peruvian Purple;         ...

Av Isabelle - 7 april 2011 14:54

Första frukterna, Black 'n red;           Min gigantiska Hot Lemon;   och knopparna,     Black n red, Starfish, Peter Pepper, Peruvian Purple, Black n red       ...

Av Isabelle - 26 mars 2011 08:32


Mina 2 plantor black 'n red, sjukt fina har dom blivit! Står i vardagsrummet i norrläge, men det verkar inte bekymra dom. Den till höger har jag behållt blommorna på.     ...

Av Isabelle - 20 mars 2011 19:45

Ja okej, det var ett ganska bra tag sen jag uppdaterade här.. Men har haft fullt upp. Fullt upp med sköta om och plantera om mina chilisar, fullt upp med att plantera tomater, basilika m.m. och sen har jag börjat träna också! Började denna veckan...

Av Isabelle - 27 februari 2011 17:06

Pimenta da Neyde som börjar få mörka blad     Peruvian Purple         Black n' red           ...

Ovido - Quiz & Flashcards