Alla inlägg den 8 november 2008

Av Isabelle - 8 november 2008 23:18

I'm so bloody mad, är fortfarande sjuk som ett as.


Har legat i sängen hela dagen, what a waste of a nice saturday.


Har precis ätit en voltaren till (smärtstillande tablett som är mkt effektivare än alvedon och ipren). Så nu ska jag försöka sova all night long.





Av Isabelle - 8 november 2008 19:51

Ja, alltså inte sinnessjuk, men sinnes mycket sjuk är jag. Ont i halsen och feber.

Det började igårkväll när jag satt på bussen hem från Hvilan vid 2-tiden inatt, då kände jag mig lite dizzy. Imorse när jag vaknade var jag lide kass. Så har ägnat hela dagen åt att ligga i sängen och kolla på massa avsnitt av "Queer as folk", vilket iofs är ganska trevligt men det blir lätt lite långtråkigt.


Gårdagen var very nice faktiskt. Var först hemma hos Perper med Bruz o Frans och vi fikade med glögg och peppercakes (jag tröttnar aldrig!!) Sen drog vi till Hvilan och träffade lite hvilanister :-) Vi skulle egegtligen till Åkarps enda pub sen, men där var typ stängt. Så vi drog till pizzerian istället för att käka, och sen drog vi tillbaka till skolan och tittade på "Brokeback Mountain", sweet.


Igår blev jag förresten klar med mitt planteringsgrejs nu, efter en veckas arbete. Woho. Så nu.. nästa vecka.. är jag... LEDIG!!! WIIWIIWIIE! :D (Eller ja, arbetslös kallas det väl officiellt). But I don't care!


För tillfället vill ja faktiskt bara bli frisk.


Nu ska jag sova lite till.


Ovido - Quiz & Flashcards