Alla inlägg under april 2009

Av Isabelle - 10 april 2009 13:51

Fan vad fina dagar det är nu! SOl och 15 grader och så är man ledig ovanpå det, perfa!


Igår var jag och Bruze hos Per och käkade middag, skitnice, Håkan (Pers farsa) är faktiskt riktigt skicklig på matlagning!

Efter maten så städade vi garaget lite (Per hade dock gjort det hela dan, lucky him). Sen efter det så var det kaffe och en whisky som gällde. Eller okej, 3 whiskey kanske.. :-)


Man somnade ganska gott sen på kvällen.


Imorse så var jag ändå relativt pepp redan vid 8 på morgonen så då väckte jag Per och Bruze (väldigt uppskattad kände man sig sen).


Sen drog jag hemåt och har varit och röjt lite i trädgården med farsan idag,, klippt lite buskar och grejer.


Snart ska vi käka påskmat. Goodi-good, trots att jag typ bara äter köttbullar, lax och janssons frestelse, sillen och äggen går fetbort!

Av Isabelle - 8 april 2009 18:37

Jag bloggar alltför sällan. Enligt min mormor. Jag fick sms av henne idag; "Jag saknar din logg" skrev hon.


Jaja, jag skriver väldigt sällan här, sant.

Fullt upp, all around.


Vår har det blivit nu iallafall, jag är vår-pepp!


I helgen grillade vi här hos mig, jag, Pear och Bruze. Skitnice. Senare på kvällen kom Bruno, Sofia, Sara och även lite senare Stefan förbi :-) Sen blev det kollektiv övernattning på mitt rum.


För övrigt så slutar jag tidigt imorgon :-) Ska bli nice som fan. Ska en runda till systemet för dom har nog inte öppet på fredag för det är ju röd dag.

 Ska bli redigt nice med långhelg!



Presentation

Omröstning

Är du...
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards