Alla inlägg den 3 november 2008

Av Isabelle - 3 november 2008 19:33

Eller, glöm det där jag sa om att sova. Farsan hade köpt glögg och peppercakes!

Så nu sitter jag med en mugg Blossa starkvinsglögg, so välförtjänt efter dagens arbete! :-)

Av Isabelle - 3 november 2008 19:18

Jag är trött trött trött. Nu ska jag faktiskt sova!


Bild på ; Rabatt under konstruktion

Av Isabelle - 3 november 2008 18:03

Eller vad säger ni? Gammalt nagellack från helgen + riktigt mkt jord... Det första jag gjorde när jag kom hem idag var att klippa av naglarna iaf ^^ Så nu är dom lite mer fresh!


Jag är ganska mör efter dagens jobb, grävt upp massa buskar och fällt massa träd har vi fått gjort iaf. Heja oss!

Av Isabelle - 3 november 2008 07:44

Gäsp, goodmorning. Vet ni vad jag tycker är en av de värsta sakerna som finns? Min största fobie här i livet är nämligen... maskar, daggmaskar..

Oh fy fan, ni ska veta hur mycket det tog emot att skriva ner det ordet. Jag hatar dom.

Jag hatar hur dom ser ut, sättet dom rör sig på, att dom fortfarande lever fast dom är delade. Jag får panik om jag skulle råka trampa på en. Så värdelöst vedervärdigt!

Idag ska jag gräva i jorden, och det säger jag, det kommer att krävas MYCKET självdisciplin från mig för att inte hoppa runt och springa därifrån.

Usch vad fjantig jag känner mig.


Ovido - Quiz & Flashcards