Alla inlägg under september 2007

Av Isabelle - 26 september 2007 21:16

Hellow, sitter och drygar eftersom det är reklampaus i Top Model Sverige.. Håller på att få damp på det programmet, för att det är sow B jämfört med vanliga Top Model.. Det ska ju vara noticed fashion-photagrafer Nigel Barker och runaway diva coatch Miss Jay Alexander och Tyra Banks med ofcourse..


Haha, Bruze ringde precis, han satt typ på en tågstation i Svalöv och väntade på en polare, i Svalöv ffs ^^ Sow loooost!


För övrigt så sitter jag och kränger massa glass, toftaklippet på ica maxi is de shit.


Jag måste nog gå och lägga mig tidigt idag, fast jag vet att jag ändå inte kommer att lyckas, merde.


I'm out.

Av Isabelle - 23 september 2007 03:04

Hej..


Alltså har precis kommit hem från stan, kvällen i korthet; Niceig förfest hos Milla, sen blev vi dissade på kb, sen var vi på puben "Ice" ett bra tag, sen drog becca och milla till kb och jag drog och käkade falafel och skickade en sådär 20 sms til hlåkan, galet, sen hoppade jag på142:an och tog den hem till toftanäs, hittade håkan på bussen, man stackars kille, satan vad jag måste a smakat vitlök efter falafeln även om jag tuggade typ 3 tuggummin efter, yeye, hörde inga klagomål iaf, men å andra sidan tog bara bussresan typ en kvart ^^ 

Gud vad nice det är med helg! :)


Imorgon, eller.. senare idag blir det ju.. då ska jag till Emma Plugg och planera inför vår kanske kommande Australienresa :) Hoppas att Petra också kommer nu!


Och sen anmälde jag mig till typ nån helgkurs i lindy-hop :) Hoppas att jag kom med nu bara med! Och att Robert med gjorde det! Jag klarar mig fan inte där själv! ^^


Over and out, nu ska jag dricka en liter vatten och däcka i sängen..


Just det, träffade robin med innan idag (Läs, lördag) Kul att se honom, inte så ofta han är i Riseberga nuförtiden ju..


Godnatt! // Bell.

Av Isabelle - 22 september 2007 16:57

Heyhey!


Alltså den jäkla festen jag var på igår var typ helt sjukaste! Killen som bodde där blev typ av med sin bärbara dator o så. Lite Robin över det ju..

Det spårade ut en aning, men jag hade trevlans ändå. Hade typ perfekt fylla, mådde inte dåligt för 5 öre, och vem vet hur mycket jag drack.. Jag kommer då inte ihåg det iaf..


Och jag förstår inte hur du kan vara så fruktansvärt attraktiv ibland, det är galet!


Ikväll så ska jag till milla, först förfest och sedan utgång :)


//The one and only Bell.

Av Isabelle - 19 september 2007 21:25

Hey, blir bara en snabbis idag, för det är bara reklampaus i topmodel.. "Topmodel Sthlm".. suck.. Fan vad man saknar det amerikanska, alla är så tramsiga i den svenska veriationen, än sålänge iaf.


Snackade precis med bruze, vi snackade bl.a. om ett speciellt s-e-p-e som typ är den sjukaste! No limits!


Yeye, får se vad som händer till helgen.. I'm out!

Av Isabelle - 18 september 2007 20:31

Hey oh (again)


Och snälla misstolka inte rubriken, jag behöver bara någon att träna buggstegen med! Förresten är det vad jag brukar säga varje gång när buggkursen börjar, jag ställer mig typ mitt i lokalen och typ bara säger "jag behöver en man!" så brukar det ju alltid komma fram någon ^^ Sen att alla skrattar åt mig är en annan sak, men det bjuder jag på :) Dom får ju faktiskt förstå att inte ALLA kommer dit parvis.. ja herre..


Det blev ingen "Get rich or die trying"-film igår, det blev "Djävulen bär Prada" instead, vadå kontraster till varandra?! Kind of good movie anyway, fast boken är bättre, även om jag dock inte läst ut den än.


Shit, jag har ingen buggmusik på datorn kom jag fram till precis, nån som kan ge mig?!


Och idag ska jag sova tidigt (det sa jag igår med, så somnade jag vid ett-tiden, bad bell, BAD bell..)


Goodnight! Jag fyller snart år :)

Av Isabelle - 17 september 2007 21:14

Hey oh.


Har precis kommit hem från min kära buggkurs.. medelåldern är väl LITE väl hög men det är ändå skoj som tusan ju :)) Man är väl inte så hitech på det än precis, får inte rätt på stegen, men det är ju trots allt bara 3:e gången jag är där..


För tillfället så sitter jag o kränger ICA-maxi godis, värsta "toftaklippet" ju, 4,90 kr/hektot, eller 49 kr/kilot som det nu så fint brukar heta..


Funderar skarp på att se på film, även om jag egentligen skulle må bäst av att gå och lägga mig tidigt, det blir nog 50 cents såkallade "självbiografi" "Get rich or dye trying". Har inte sett den innan och får la ge den en chans även om jag inte på något vis tror att den är hälften så bra som Eminems film "8 mile"


Men ja, enought nu, och vad tror ni förresten om privatlektioner i bugg till mig?


Peace out, Love Bell.

Av Isabelle - 16 september 2007 19:29

Aloha!

Jag är katastrof idag och mitt rum med. Dags att städa säger jag bara..

If I ork..


Igår var en super-nice dag.. Var på öppet hus på min gamla skola.. En gång hvilanist, alltid hvilanist <3


På kvällen så var jag allmänt ostabil, kom hem vid 2-tiden(?) och somnade på soffan efter att ha fyllesnackat lite på msn, like always..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du...
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards