Alla inlägg den 11 november 2008

Av Isabelle - 11 november 2008 21:56

Nu är jag back home igen. Jag, Per o Määänge körde en runda, först till Citygross som var fetestängt så vi drog till Jägersro Center istället och tramsade rundor, funfun :-) Sjukt nice att komma ut och göra något iaf!


Nu ska jag nog sova, ett litet slaaaag.

Av Isabelle - 11 november 2008 20:14

Perper ringde precis, han är den sötaste.

Han kommer snart och hämtar ut mig en runda. Han tyckte att jag behövde komma ut efter att ha suttit inne så många dagar...

Och han kunde inte ha mer rätt, mindreader! <3

Av Isabelle - 11 november 2008 16:45

Nu har jag städat, very noga, till och med dammsugit BAKOM soffan liksom!

Hittade som vanligt en av perpers gamla snusdosor + alldeles för mycket damm.


Nu har det hunnit bli beckmörkt utomhus, klockan är inte ens fem,woho!


Måste bara ladda upp en bild med på en sak som jag hittade när jag städade idag, lite gamla lappar sen min student - 07, kommer du ihåg Frida?! :-) nostalgiiii!



Av Isabelle - 11 november 2008 13:14

Fy vilket boring weather! Jag känner inte alls för att åka upp till stan idag. Ska nog stanna hemma och sunka istället..


Igår hade jag 28 besökare, wooe, det är typ det mesta jag har haft på en dag! Skitkul, verkligen! :-)


För övrigt känner jag mig ganska tråkig. Har inte varit utomhus på riktigt länge. Jag blir så obotligt seg! Funderar lite på att rycka upp mig och fetestäda rummet, alltid något vettigt. Sen ska jag lova mig själv att jag går utanför dörrarna typ imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards