Alla inlägg den 17 november 2008

Av Isabelle - 17 november 2008 19:53

Jag sitter och ser på något väldigt märkligt matprogram på 4:an i väntan på "Färjan" som börjar snart.

Perper är ute och meckar med bilen, väldigt gästvänligt av honom, men jag har en stor widescreen-tv och en dator att underhålla mig med så jag klagar inte :-)


Idag har jag varit i stan och träffat Kassandra och fikat. Det blev en hel del gammalt/nytt hvilan-skvaller, men sånt är alltid kul. Och jag ska antagligen dit imorgon btw, håll utkik alla hvilanister!

Av Isabelle - 17 november 2008 00:07

Jag är vaken. Jag borde inte vara vaken, jag borde sova.

Men efter en halvtimmes vändandes och vridandes på mig i sängen utan att somna så gav jag upp, och startade upp datorn igen...


Jag såg på film innan ikväll, "Into the blue" med medföljande ca 20 reklampauser (såg filmen på tv3). Inte en av dom bästa filmerna jag sett, men Jessica Alba är ju med där, och då tackar man inte nej till filmen precis...


Nej, nu är jag uttråkad! Please, entertain me?



Ovido - Quiz & Flashcards