Alla inlägg den 12 november 2008

Av Isabelle - 12 november 2008 17:48

Sooow, nu är jag back home, lite senare än vad jag trodde att jag skulle vara.

Jag drog först upp till stan, sen ringde Perper, och vi drog till Nova istället en runda (efter ett visst meckande med GPS:en). Sen körde vi vidare mot Burlöv Center och till sist en runda till Hvilan :-) Trevligttrevligt.


Dagens inköp ser ni nedan, 2 ljuslyktor från Indiska (som jag händigt nog redan har spikat upp i mina fönster), underkläder från H&M och ansiktskräm från Apoteket.

Av Isabelle - 12 november 2008 10:49

Nu har jag dressat om, och ska snart iväg till stan en runda! :-)

Av Isabelle - 12 november 2008 10:01

Idag gick jag upp halv 9 för att gå en morningwalk i bulltoftaparken, kameran drog jag med mig också.

Ovido - Quiz & Flashcards