Alla inlägg den 2 november 2008

Av Isabelle - 2 november 2008 22:46

Sådärja, då har jag rotat fram mina arbetsbyxor och massa lager tröjor att ha imorgon. Måste hitta några arbetshandskar med bara. Fan vad manly.

Imorgon ska jag då påbörja arbetet med att plantera om rabatterna vid jobbets nya lokaler. Där är träd som ska fällas och buskar som ska dras upp och ja herre. Undra hur jag hamnade på detta? Från sitta i kundtjänst framför en datorskärm till att ut och gräva i en vecka. Nej men nu får jag sluta. Jag låter ju för jävla negativ. Detta kommer ju att bli skitbra! Är bara lite trött. Slitig helg.

Nu ska jag sova.

Av Isabelle - 2 november 2008 12:29

Så himla bra "Mamma mia!" filmen var igår! Som jag satt och grät på slutet, men den var ju så fin, och underbar musik of course! Se den se den se den!


Efter bion så ringde Saara och föreslog förfest hos Christian med utgång till Wonk sen vilket inte lät helt fel :-)

Vi skulle vara utklädda för det var tydligen halloween-tema. Visst tänkte jag.

Sen kom vi till Christian, där var det ju inte en enda en som var utklädd, förutom jag, sara och yvette då, tjena! Haha.


Men det blev en väldigt trevlig kväll, sista bussen hem inatt igen, snarkkkkk.


Ovido - Quiz & Flashcards