Alla inlägg under december 2008

Av Isabelle - 27 december 2008 09:28

EFter hård diciplin gentemot mig själv har jag lyckats att gå upp relativt tidigt, idag ska jag på julrea!

Av Isabelle - 26 december 2008 20:49

Jag har lagt upp lite av vår hemväg från klubben igår på youtube. Jaha.. vad finns det att säga?


http://www.youtube.com/watch?v=Fe5paE4hBBY&feature=channel_page



Av Isabelle - 26 december 2008 15:08

Måste bara säga att gårdagen var en av dom roligaste, galnaste och absolut sjukaste på länge! We rock!

Efter en lång förfest hemma hos Per så drog vi till WONK. Där var asmycket folk, och asskön stämning som vanligt.

Det började lite dåligt med att jag tappade min kamera efter typ en halvtimme, och jag var runt och frågade överallt i barerna och garderoben om dom hade fått in någon kamera. Ikke. Skitsamma tänker jag, jag överlever. När det stängde vid 4-tiden så går Emma fram och frågar om DJ:n fått in någon kamera, och han bara; "Jadå!" Och så plockar han fram MIN kamera! Om än lite kantstött, så MIN KAMERA! Blev så jävla glad. Kramade halvt ihjäl honom och försäkrade honom om att han var bäst i världen!

Sen drog vi till Max och käkade, sen kom vi på att bussarna hade slutat att gå, så Per hittade billig svarttaxi hem, skickligt Per!

Av Isabelle - 26 december 2008 15:03

Uhu, detta måste vara årets värsta baksmälla! Men jag mår betydligt bättre nu än vad jag gjorde klockan 9 imorse, när jag, Bruze och Per vaknade upp för att gå på julrean. Vi kom inte riktigt så långt. Eftersom vi somnade klockan 8 så hade vi bara hunnit sova en timme ju...

Så vi somnade om till klockan ett på förmiddagen, jag tog bussen in till stan, sitter för tillfället hos mormor och morfar, vi ska ha annandags-middag här och äta hjortgryta och dricka rödvin. Jag ÄR pepp!

Av Isabelle - 25 december 2008 23:36

Haha, jag, perper, bruze, saara, yvette och emma har fierce förfest i Pers källare!


Än sålänge har Bruze spillt ut ett glas rödvin i halva källaren, så nu försöker vi dressa om honom!

Av Isabelle - 25 december 2008 19:09

Ska jag ta bussen. Om 11 minuter alltså. Ska hem till Per. Han och Bruze spelar ps3. Inte så länge till....


Utgång ikväll förhoppningsvis :D

Av Isabelle - 25 december 2008 15:08

Emma kom precis förbi och fikade lite med oss :-))

Av Isabelle - 25 december 2008 14:41

Haha, Per har umgåtts för mycket med mig.


"Beeeell, kan inte du fila mina naglar"

"Men jag orkar inte, gör det själv!"

"Okaj, vart har du nagelfilen?"

"...."



Ovido - Quiz & Flashcards