Alla inlägg den 27 december 2008

Av Isabelle - 27 december 2008 15:27

Yey, jag hann bli klar! Tycks om min nya halsduk? Rea-fynd! Love it! Min hals älskar nog med den. För jag har gått och dragit på mig en förkylning på stämbanden (eller något). Prata kan jag inte göra iallafall. Väldigt hest blir det. Borde egentligen försöka vara tyst, ye right. Lycka till Bell!

Av Isabelle - 27 december 2008 13:48

Jag är stressad! Om en timme blir jag upphämtad av Olof och Erik, sen ska vi hämta Jennica, sen ska vi köra till Kristianstad! Vi ska hem till David lite folk från min gamla skola och ha återträff.


Jag måste duscha och göra en miljon andra saker innan dess.

Av Isabelle - 27 december 2008 13:29

Miljoner folk i stan. Men nu är jag hemma iallafall. Är så happy över att jag var i stan såpass tidigt. Ni som ens funderar över att åka in till rean i Malmö såhär dags vid halv 2-tiden, bara glöm det, glöm det!

Av Isabelle - 27 december 2008 09:28

EFter hård diciplin gentemot mig själv har jag lyckats att gå upp relativt tidigt, idag ska jag på julrea!

Ovido - Quiz & Flashcards