Alla inlägg den 15 december 2008

Av Isabelle - 15 december 2008 19:38

Direkt efter Friskis och Svettis så gick jag hem till en nikotin-abstinensad Perper, så vi körde och köpt snus det första vi gjorde.

Nu ska jag tydligen hjälpa honom med något plugg-grejs till skolan, och sen ska vi se på Filip & Fredrik ofcourse.


Nämnas måste också att jag sitter vid Pers dator där han har suttit och ätit ostbågar framför, så tangentbordet är helt flottigt, uuuuääccch vad äckligt det är!

Av Isabelle - 15 december 2008 16:58

10 minuter in i Peter Pan filmen klarar jag, sen börjar jag att fete-gråta. Den är så fin! Och nu snackar vi den riktiga veriationen. Från 2003.


Nä, nu ska jag gå och äta. Klockan 18.00 ska jag vara på Friskis och Svettis och gå på deras gym för första gången.

Av Isabelle - 15 december 2008 14:34

Gjorde precis en räd i min lillebrors garderob och hittade en nice t-shirt som får flytta in i min garderob ett litet tag, skickligt.


(Syns det att jag har en bad hair-day?)

Av Isabelle - 15 december 2008 14:18

Hittade gamla "Bell-leker-top-model"-bilder på en extern hårddisk :-)

Av Isabelle - 15 december 2008 12:32

http://www.youtube.com/watch?v=HK9VBxDlQOE&feature=related


"I'm tired of boys who make me cry
They cheat on me and they tell me lies
I want a love who'll never stray
When he sees other girls, he looks away
And if he never kisses me, well that's alright
'Cos we can just cuddle all night

Gay boyfriend, gay boyfriend
I don't really care that you are queer
Gay boyfriend, gay boyfriend
I never feel lonely when you are near..."

Av Isabelle - 15 december 2008 10:35

Sitter och kikar lite på "Musikhjälpen". Ni vet, Kitty, Henrik och Ehsan sänder radio i 6 dygn non stop från en glasbur på Gustav Adolfs torg i Malmö.


Kitty och Henrik Torehammar sitter och pratar gaytema nu på morgonen, väldigt trevligt och väldigt roligt.

I adore the gayworld. Can't help it. Färgsprakande och intressant är den.


Igår drack jag glögg. Ganska mycket glögg...

Ovido - Quiz & Flashcards