Alla inlägg den 7 december 2008

Av Isabelle - 7 december 2008 22:01

Sitter och chillar i Perpers källare me grabbarna.


Jag är mer pepp än jag var innan pga en redbull-jägermeister, återställare is de shit!



Av Isabelle - 7 december 2008 16:58

Nu ska här tydligen komma hit folk. Jag är inte pepp på att träffa folk för tillfället.


Håret btw blev fierce! Bild kommer imorgon :-)

Av Isabelle - 7 december 2008 14:51

Nu har jag funderat länge nog, och min utväxt är längre än den borde vara.

Idag är det hårfärgning som gäller!


Hm, jag är av med min mobil lite för tillfället, den befinner sig någonstans på mitt rum. Måste ringa den.

Av Isabelle - 7 december 2008 10:39

Vilken trevlig kväll det var igår! Förfest hos Christian och Robin + utgång till WONK kan inte bli annat än lyckat :-)

Det kommer lite bilder sen.. Sitter och laddar över i datorn nu.

HIttade precis en på mig när jag försöker dansa poledance, hjälp!

Ovido - Quiz & Flashcards