Alla inlägg den 21 december 2008

Av Isabelle - 21 december 2008 15:44

Jag är så himla sunkig. Jag och familjen är hemma hos farmor nu. Jag gick i princip direkt upp från sängen och hit. Hann inte fixa mig alls. Skyller på mitt en och en halvtimmes samtal med Bruze.


Har precis hittat en gammal skrivmaskin här hemma hos farmor som jag sitter och knappar på, sjukt snygg är den!

Av Isabelle - 21 december 2008 04:34

Alltså, ni kan aldrig gissa vad som har hänt!!!


Ikväll, när jag, Yvette och Sara var ute på WONK, ser jag plötsligt Peter Forsberg från årets Bonde söker fru-program.

Ahhhhhhh! Fattar ni vilken extas! Jag har följt programmet i flera veckor, och sen så träffar jag en deltagare därifrån, och det råkar vara Peter, som jag tycker så mycket om! Jag var ju tvungen att gå fram till honom. Sen så bjöd jag upp honom också. Vi dansade till "The winner takes it all" FIERCE FIERCE!!!! :D:D:D Happy happy happy!

Ovido - Quiz & Flashcards