Alla inlägg under december 2008

Av Isabelle - 11 december 2008 09:51

Såhär kallt var det imorse. Skrapa-rutorna-kallt.

Av Isabelle - 10 december 2008 18:29

Sitter på Hvilan för tillfället brevid Stefan, han är den sötaste! :-)


Blev upphämtad av Per, Bruzi och Jesper innan, och Bruz hade klarat sitt körkort ju :D Skitnice!

Vi körde en runda till Media Markt och lekte med dammsugare, sen till Burlöv och käkade på Mc Donken, och sen hit till Hvilan. Sitter på Stefans rum och kollar på tv med massa folk.


Trevlans.


Av Isabelle - 10 december 2008 16:32

Min och Per's telefonkonversation;


Per - Är du hemma?

Bell -Ja.

- Bra, jag kommer inom en runda snart.

- Goodi, är du själv?

- Ja... eller nej.

- Jaså, vem är du med då?

- Men ingen, du får se sen!


Jaha, varför detta hemlighetsmakeri?

Av Isabelle - 10 december 2008 16:26

Den vackraste reklamfilm jag någonsin har sett http://www.youtube.com/watch?v=JX4ug55rh5U&eurl=http:


Jag blir glad,lycklig, happy, tårögd.


Blir ni?

Av Isabelle - 10 december 2008 14:48

Under en och en halv timme i stan lyckades jag bränna lika mycket pengar som jag gjorde under 8 timmar i Ullared.

Men allt jag köpte var ju nödvändiga saker. Kolla här bara;


Svart klänning - Min svarta, lagom korta, lagom tajta klänning hittade jag (efter MYCKET letande i alla möjliga affärer) ironiskt nog på H&M där jag gör 95% av alla mina klädinköp.

Svarta strumpbyxor - Svart klänning kräver svarta strumpbyxor. Jag hade redan massa par hemma. Men i alla färger utom svart.

Jule-té från Systrarna Grene - Ett tradionellt måste under julen (iallafall i min familj)

Glögg - Lika bra att bunkra upp med lite glögg. Tindra - När du får oväntat besök! Perfa liksom.


Av Isabelle - 9 december 2008 22:06

Hopp, jag och Per drog precis en repa till Maxi och körde lite rally på deras parkering med Katy Perry på högsta volym i högtalarna. Lovley.


Jag är så sjukt hypad! Jag är nog övertrött har jag kommit fram till. Gick upp halv 6 imorse ffs!

Av Isabelle - 9 december 2008 20:56

Jag är helt slut! Kom hem för typ en halvtimme sen från Ullared. Vi var inne i 8 och en halv timme inne på Gekås! Det är fan som en hel arbetsdag!

Kul har vi haft iallafall. Jag handlade inte så överdrivet mycket, prislappen hamnade på typ 600 spänn. Det blev en hel del julklappar iallafall :-)

Så nu kan jag börja packa in paket, happy happy!


Idag har jag bara ätit skräp. (Förutom mangon till frukost)

Började med kebab och fanta, fika med läsk och bulle, fika igen med läsk och kexchoklad, drivein-middag på Mc Donalds på hemvägen.. Usch!

Jag som skulle träna idag!

Ovido - Quiz & Flashcards