Alla inlägg under december 2008

Av Isabelle - 12 december 2008 17:25

Nu är jag inbakad i en tajt klänning. Hoppas den töjer sig lite, jag ska kränga julmat ikväll ju!


Jag är sjukt blek, men rätt fina kontraster med det orangea håret ju :-)

Av Isabelle - 12 december 2008 11:47

Har precis varit på religions-lektion med Np06. Sen blir det samhällslektion.


Uff. För tillfället sitter jag med Stefans nya tv över min ena arm. "Kan du hålla denna ett litet tag Bell?" Han och Per håller på att installera den på hans rum. Vi var på Media Markt innan. Och på Biltema. Och Ica Maxi. Vi har varit så effektiva!


Lucia var vi också på imorse på skolan. Luciatåget blir mindre och mindre för vart år?


Hmm, Stefan + skruvmejsel+ platt-tv är nog ingen bra kombination... Gotta go!


Av Isabelle - 11 december 2008 23:06

Per springer runt och provar kläder inför imorgon kväll. Han är handsome i kavaj!

Av Isabelle - 11 december 2008 22:17

Sitter i Perpers källare och har lite "lussevaka". Glögg, pepparkakor och "Röd drake" på tv. Med reklampaus var 15:onde minut.


Imorgon är det lucia på Hvilan, blir nog mys.

Av Isabelle - 11 december 2008 18:02

Provade precis min outfit inför imorgon kväll. Visade upp den för morsan och frågade vad hon tyckte. "Är klänningen inte lite för liten, kunde du inte tagit en storlek större?" Biiip! FEL svar morsan!


Ja JAG tycker att det blev fierce iallafall.

Av Isabelle - 11 december 2008 16:31

Imorgon ska jag och Per på hans anläggningsföretags julfest. Vi ska vara på en golfklubb. I Oxie! Det blir säkert kul.

Per har haft ett djupt samtal med mig om vad jag får och inte får göra där. Jag får inte ragga upp någon av hans kollegor. Jisses. Vad tror han om mig egentligen? *Himlar med ögonen* Självklart kommer jag att försöka göra det. Schhh. Säg inte det till honom. Han läser inte denna bloggen.


:-)

Av Isabelle - 11 december 2008 14:07

Äta är bra att göra efter man har tränat.


Pasta med halvfabrikat-tomatsås, avokado och tomat. Yum?

Mat
Av Isabelle - 11 december 2008 11:16

Iväg och träna ska jag nu. Basgympa blir det. Med Eva Kjell. Min favorit-friskis&svettisledare.

Ovido - Quiz & Flashcards