Alla inlägg den 22 december 2008

Av Isabelle - 22 december 2008 16:35

Fy satan vad folk där är i stan. Överallt. Miljoner människor. Och inne på Systemet var det fan värst, folk handlar som om dom vore inne på Bordershop! Jag blir så trött...


När jag kom hem så hittade jag ett julkort i brevlådan, thx guys, ni är ju dom sötaste!

Av Isabelle - 22 december 2008 12:54

Hopp, nu har jag pundat C-vitamin, jag vägrar att bli förkyld igen!


Morsan, brorsan och jag ska iväg till stan nu, leta dom sista julklapparna. Sista-minuten is de shit!


Senare idag ska jag till Sara :-) Julemys ska vi ha där.

Av Isabelle - 22 december 2008 11:00

Det blev inte många inlägg igår..

Det beror ganska mycket på att jag gick och la mig vid 7-tiden, och vaknade nu... Var tvungen att sova ut, mitt immunförsvar känns lite halvkasst för tillfället.


Bilder från lördaqgs;

Ovido - Quiz & Flashcards