Alla inlägg den 9 december 2008

Av Isabelle - 9 december 2008 22:06

Hopp, jag och Per drog precis en repa till Maxi och körde lite rally på deras parkering med Katy Perry på högsta volym i högtalarna. Lovley.


Jag är så sjukt hypad! Jag är nog övertrött har jag kommit fram till. Gick upp halv 6 imorse ffs!

Av Isabelle - 9 december 2008 20:56

Jag är helt slut! Kom hem för typ en halvtimme sen från Ullared. Vi var inne i 8 och en halv timme inne på Gekås! Det är fan som en hel arbetsdag!

Kul har vi haft iallafall. Jag handlade inte så överdrivet mycket, prislappen hamnade på typ 600 spänn. Det blev en hel del julklappar iallafall :-)

Så nu kan jag börja packa in paket, happy happy!


Idag har jag bara ätit skräp. (Förutom mangon till frukost)

Började med kebab och fanta, fika med läsk och bulle, fika igen med läsk och kexchoklad, drivein-middag på Mc Donalds på hemvägen.. Usch!

Jag som skulle träna idag!

Av Isabelle - 9 december 2008 06:05

Det är äckligt tidigt och jag rivstartar morgonen med a juicy mango.

Ovido - Quiz & Flashcards