Alla inlägg den 23 december 2008

Av Isabelle - 23 december 2008 22:47

Så, nu har jag gjort marsipan-julgodis med. Nu är jag trött och ska sova.

Mat
Av Isabelle - 23 december 2008 21:00

Nu har jag juldukat bordet inför imorgon, skickligt värre.

Av Isabelle - 23 december 2008 19:21

Har precis sett på "Tomten är far till alla barnen", jag tycker att det är så jävla klockrent rolig!


Innan idag så hade jag, Frans och Perper lite julemys, Bruzi kom förbi en runda med :-)


Nu är alla mina julklappar inköpta och inpackade, så ikväll ska jag bara luta mig tillbaka och ta det riktigt lugnt.

Av Isabelle - 23 december 2008 14:07

Gårkvällen bestod av trevligt umgänge och mat, massor av mat! :-)

Av Isabelle - 23 december 2008 12:57

Woho. Riktigt mycket har jag och Per hunnit med idag, varit på Burlöv Center (tillsammans med riktigt många andra sista-minuten-shoppare). Per provade byxor. Dom gick fet-bort.

Sen har vi packat in julklappar och sånt juligt.


Idag har jag fått i uppdrag av morsan och farsan att dammsuga vardagsrummet och göra köttbullar och mandelmusslor. Det är väl bara att sätta igång.

Ovido - Quiz & Flashcards