Direktlänk till inlägg 26 december 2008

lovley evening.

Av Isabelle - 26 december 2008 15:08

Måste bara säga att gårdagen var en av dom roligaste, galnaste och absolut sjukaste på länge! We rock!

Efter en lång förfest hemma hos Per så drog vi till WONK. Där var asmycket folk, och asskön stämning som vanligt.

Det började lite dåligt med att jag tappade min kamera efter typ en halvtimme, och jag var runt och frågade överallt i barerna och garderoben om dom hade fått in någon kamera. Ikke. Skitsamma tänker jag, jag överlever. När det stängde vid 4-tiden så går Emma fram och frågar om DJ:n fått in någon kamera, och han bara; "Jadå!" Och så plockar han fram MIN kamera! Om än lite kantstött, så MIN KAMERA! Blev så jävla glad. Kramade halvt ihjäl honom och försäkrade honom om att han var bäst i världen!

Sen drog vi till Max och käkade, sen kom vi på att bussarna hade slutat att gå, så Per hittade billig svarttaxi hem, skickligt Per!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 1 maj 2011 17:16

 Några av plantorna har jag flyttat ut i växthuset, Aji Crital och Bird Eye;     Och några på balkongen;   Till sist ett par close-up bilder på Peruvian Purple;         ...

Av Isabelle - 7 april 2011 14:54

Första frukterna, Black 'n red;           Min gigantiska Hot Lemon;   och knopparna,     Black n red, Starfish, Peter Pepper, Peruvian Purple, Black n red       ...

Av Isabelle - 26 mars 2011 08:32


Mina 2 plantor black 'n red, sjukt fina har dom blivit! Står i vardagsrummet i norrläge, men det verkar inte bekymra dom. Den till höger har jag behållt blommorna på.     ...

Av Isabelle - 20 mars 2011 19:45

Ja okej, det var ett ganska bra tag sen jag uppdaterade här.. Men har haft fullt upp. Fullt upp med sköta om och plantera om mina chilisar, fullt upp med att plantera tomater, basilika m.m. och sen har jag börjat träna också! Började denna veckan...

Av Isabelle - 27 februari 2011 17:06

Pimenta da Neyde som börjar få mörka blad     Peruvian Purple         Black n' red           ...

Ovido - Quiz & Flashcards