Alla inlägg den 17 december 2008

Av Isabelle - 17 december 2008 20:42

Sitter och tittar på upplösningen av "Bonde söker fru" nu. Bönderna ska välja sin "kanske framtida partner", spänningen är olidlig...

DÅ lägger 4:an in en reklampaus, i vilken dom visar reklam för uppföljningsavsnittet av "Bonde söker fru", alltså visar dom vilka som blivit valda! Vad i h-e tv 4!!!

Av Isabelle - 17 december 2008 19:03

Jag och Per var i stan idag och shoppade julklappar.

Vi var på Gustav ett tag med och hängde brevid radio-musikhjälpens glashus, såg Kitty, Ehsan och Sugarplum Fairy som var gäster där idag.


Jag ska lätt upp till Gustav imorgon med för att se på Henrik Torehammar :D

Fierce fierce!



Av Isabelle - 17 december 2008 18:07

Nu ska jag äta kebab, så jäkla gott!

Av Isabelle - 17 december 2008 12:29

Måste ju visa vad det stora paketet innehöll som vi fick hemlevererat igår. Ett löpband! Haha, wtf?! Farsan invigde det.

Av Isabelle - 17 december 2008 12:28

Jag är übermätt. Har precis ätit jättemycket frukost med Per och min brorsa.

Av Isabelle - 17 december 2008 10:19

Sorry att jag varit lite dålig på att uppdatera.


Igårkväll så fjollade jag och Per oss. Det var ansiktsmasker, VEET hårbortagningskräm och Titanic för hela slanten.


Idag ska jag nog upp en runda i stan, måste leta fler julklappar. Det börjar ju närma sig jul nu. Galet. Jag har ingen julstämning för 5 öre.

Ovido - Quiz & Flashcards