Alla inlägg den 19 december 2008

Av Isabelle - 19 december 2008 15:46

Bruze sjunger;


http://www.youtube.com/watch?v=sL1ifYjH2IQ


Inte hela låten, men väldigt fint dock.

Av Isabelle - 19 december 2008 15:12

Sitter och håller på att ladda upp en film på youtube. Det är på Bruze när han sjunger "Knocking on heavens door" på skolavslutningen på Hvilan där jag var idag (FAST att jag gick ut för snart 2 år sen..). Ja, väldigt fint var det iallafall :-) Lägger upp länk sen!


Efter avslutningen chillade vi lite på Stefans och Pontus rum.


Nu ska jag snart börja preparera mig själv lite inför ikväll, ska på något "julgrejs"  med jobbet, fast vi har inte fått veta vad alls, så jag har lite ångest över vad jag ska ha på mig. Vill inte overdressa det precis. Så ska nog ha mina nya mörka cheapisar. Med högklackat till blir det lagom fest.

Ovido - Quiz & Flashcards