Alla inlägg under december 2008

Av Isabelle - 15 december 2008 10:35

Sitter och kikar lite på "Musikhjälpen". Ni vet, Kitty, Henrik och Ehsan sänder radio i 6 dygn non stop från en glasbur på Gustav Adolfs torg i Malmö.


Kitty och Henrik Torehammar sitter och pratar gaytema nu på morgonen, väldigt trevligt och väldigt roligt.

I adore the gayworld. Can't help it. Färgsprakande och intressant är den.


Igår drack jag glögg. Ganska mycket glögg...

Av Isabelle - 14 december 2008 13:01

Måste bara erkänna. Jag har syndat lite. Igår satte jag i mig nästan en halv Paradis-ask.

Herregud vad gott. Finns det något bättre än choklad?

Vägen till mitt hjärta går sannerligen raka vägen genom magen.



Av Isabelle - 14 december 2008 11:58

Ja, det förra inlägget blev ju ganska värdelöst. Måste nog träna på det här med mobil-bloggning lite.


Vi mötte upp Bruze och Robin i Lund igår iallafall, sen körde vi hem till Bruz och kollade på "Ice Age" :-) Vid halv 4-tiden så däckade vi allihopa ganska hårt. Nu har jag precis kommit hem. Och är fortfarande trött.

Av Isabelle - 13 december 2008 18:30

Fyrkantiga saker is de shit. Så himla mycket lättare att packa in.


Detta är verkligen det enda vettiga jag har gjort idag. Packat in en julklapp.

Jag är SÅ dagen-efter-seg!

Av Isabelle - 13 december 2008 15:10

Än sålänge har jag lyckats att välta ut en tekopp, ett glas juice och ett glas vatten på mitt golv idag , jag pallar inte!!!

Av Isabelle - 13 december 2008 11:42

Igår var vi först var vi på julbord i Oxie. Trevliga folk, massa mat, massa snaps och gratis bar är inte att tacka nej till :-)


Sedan tog jag och Per och lite andra folk taxi in till Malmö. Vilket resulterade att vi slapp betala taxin för det var andra sin gjorde det (tack!)

Vi drog till Deep, hittade Jenzz och Aksel bland annat :-)


Här kommer lite bilder av kvällen.

Av Isabelle - 13 december 2008 10:52

En ursäkt till dom jag skickade fyllesms till igår. Det skall ikke hända igen. Amen!

Ovido - Quiz & Flashcards