Alla inlägg den 3 december 2008

Av Isabelle - 3 december 2008 20:53

SO fierce "Bonde söker fru"-avsnitt idag! Blir så glad :-)


Jag och Per var och handlade på Coop Forum innan. Sen drog vi hem till honom och lagade tonfiskpasta (JAG lagade tonfiskpasta).


Nu är han ute och målar. Jag ska zappa lite tv. Och gå in på tv4.se och chatta med Peter från "Bonde söker fru". Jag är stucked!

Av Isabelle - 3 december 2008 17:40

Fan vad mysigt! Har precis druckit glögg och sett på "Finding Neverland" med Aksel samtidigt som snön fallit ner utanför fönstret. Världsklass.

Aksel ska cykla hem. Det blir nog också världsklass :-)


Ikväll så är det "Bonde söker fru", så bewaaaare!



Av Isabelle - 3 december 2008 14:28

Snöööööööö!!! :D

Av Isabelle - 3 december 2008 14:04

I have a mission. I have to find a dress!

Jag har julfester att gå på nu i december. Då är det meningen att man ska ha någon lite lagom festligt på sig. Jag har inget lite lagom festligt i min garderob för tillfället.

Idag började jag att finkamma stan efter den perfekta svarta, snygga, lagom korta, lagom tajta, lagom festliga, klänningen.

Och jag hittade den. Den var verkligen skitsnygg! Bara det lilla problemet att jag hittade den i fel storlek...

Jag försökte, ni ska veta att jag försökte! Men det fanns inga som helst möjligheter att knäppa blixtslåset i ryggen hela vägen. Och eftersom jag inte vill praktisera självsvält såhär i juletider så fick jag snällt hänga tillbaka den igen.


Jag deppade lite. Sen gick jag till H&M och handlade knästrumpor fast jag egentligen inte ska för att jag har för många par redan. Sen gick jag vidare till Systemet och handlade glögg. Sen var jag glad igen.


Jakten på klänningen får fortsätta senare i veckan.

Ovido - Quiz & Flashcards