Alla inlägg den 1 december 2008

Av Isabelle - 1 december 2008 20:07

Det är "Färjan" på tv :D

Askul.


Perper sitter och dricker nyponsoppa ur ett champangeglas.

Asäckligt.

Av Isabelle - 1 december 2008 11:35

Måste bara visa gårdagens inköp; Världens sötaste röda väska från Bianco, och röd hårtoning från Kicks, rött är sött har jag hört..


Vet inte om jag ska tona håret ännu dock, eller om jag ska låta det vara som det är ett tag till, har lite valångest. Vad tycker ni? Min nuvarande hårfärg ser ni här nedanför på bild..

Av Isabelle - 1 december 2008 11:19

Har precis gått upp, och nu slog det mig plötsligt att jag har missat julkalendern på tv, fan. Jag som behövde lite julstämning..

Jag får gå in på svt:s webb-tv och leta.


Igår var jag hos Janne, vi shoppade lite på Burlöv center, och sen gjorde vi knäck :-) Det var en ganska kletig procedur, men resultatet blev så mycket bättre än förra årets knäck vi gjorde, för den var man tvungen att äta med sked...


Sen drog jag direkt hem till Perper och chillade tv. Såg på "Hairspray", en musikal-film jag inte sett innan. Ganska bra, även om den inte var den bästa musikal jag sett. För det är ju "Mamma Mia!", no doubt!

Ovido - Quiz & Flashcards