Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Isabelle - 5 februari 2009 19:18

Jag är sjukt mätt. Har precis ätit middag för 2:a gången idag. Åt hemma nu och innan åt jag hos Pear. Han var och hämtade mig efter jobb idag, tackar och bockar.


Jag var ganska trött imorse ja, så jag handlade med mig en red bull till jobb så att jag inte skulle däcka där. Fy satan vad speedad jag blev!

Kände mig som en jäkla duracellkanin och satt och dampade med benen under skrivbordet i 3 timmar. Ni vet, när man sitter och hoppar sådär med benet, typ jättesnabbt upp och ner. Damn vad jag är bra på att förklara (I hope).


Men, nu är min energikälla uttömd för idag. Jag är helt slut. Så guess what? Just det, jag ska sova.

Av Isabelle - 5 februari 2009 08:15

1. Ta er till Värnhemstorget i Malmö kl. 7-8 på morgonen.

2. Slå er in i en redan överfull 3:a-buss mot centralen.

3. Klamra er fast med händerna i valfritt föremål, exempelvis buss-stolpe, buss-säte eller någon annan medresenär.

4. Försök att inte ramla när bussen kör till centralen i den underbara rusningstrafiken som innebär att bussen tvärnitar varannan meter. Detta gör att ni spänner alla benmuskler ni har helt automatiskt.


Önskas tuffare träning? Håll inte i er med händerna någonstans.

Av Isabelle - 5 februari 2009 00:06

Jag kommer seriöst att dö av trötthet imorgon. Kom hem för bara ett litet tag sen, way to late egentligen.


Ganska chill på jobb idag, sitter och sliter med mina Excel-filer för tillfället.

Efter jobb drog jag hem till Frans och där spenderade jag halva kvällen. Andra halvan spenderade vi i en biosalong med en något annorlunda svensk film; "De Ofrivilliga".


Nu ska jag sova så hårt, imorgon ska jag träffa Perper. Bra så.

Ovido - Quiz & Flashcards