Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Isabelle - 2 februari 2009 18:54

Idag var min första dag på jobb sen november, woho!

Nej men det var helt okej faktiskt, kul att träffa alla igen. Jag var bara lite ur gängorna för jag fick sån helvetisk mensvärk på förmiddagen, så jag tog en massa alvedon. Hjälpte typ inte alls. Mission failed..


På eftermiddagen så gav en kollega mig en "Citodon"-tablett, och den var verkligen helt sjukt bra, lite yr av den blev jag men wtf.

När jag kom hem så sökte jag på apotekets hemsida efter citodon, men det fanns inte i deras sortiment.

Så jag googlade det istället (vad skulle man gjort utan google?!) och då visade det sig att det var receptbelagda grejor. Höhö. Tro fan att det funkade. Sen klickade jag in på flashback forum och där var rapporter om att man kunde trippa med det. Höhö igen.

Av Isabelle - 2 februari 2009 18:39

Sms-konversation med en 90:a;


Han: "Hur e läget idag?"

Jag: "Det är sådär, jag har sån jäkla period-pain!"

Han: "Ja okej :-( men det går över om en vecka :-) Ska du med och simma sen? :-)"



Haha, men VISST! Jag vill jättegärna simma när jag har fucking inre blödningar....

Ovido - Quiz & Flashcards