Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Isabelle - 10 februari 2009 22:09

Igår: Vårkänslor.

Idag: Snöstorm.


Jag kom på mig själv med att nynna julsånger på väg hem från jobb idag när det snöade som mest. Great.



Av Isabelle - 10 februari 2009 06:55

Efter jobb igår så hade jag lite ljusterapi (solarie i 20 minuter is de shit) och hade värsta schlagerdiskussionen med han som jobbar på solariet, han vart sjukt upprörd över att Carolin af Ugglas låt "Snälla, snälla" hade gått vidare till andra chansen i Melodifestivalen i lördags.

Sen drog jag till Pear och hängde med han och Frans.


Sen var vi i Lund med en drös hvilan-folk, stefan bjöd på bio, thanks hun! :-)

Vi såg "Valkyria", den vart skitbra. Rekommendations rekommendations!


Trött och jävlig är jag nu, men snart bussen till jobb, pepp pepp pepp!

Ovido - Quiz & Flashcards