Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Isabelle - 24 februari 2009 08:05

Igår var vi och provade på lite danser, jag, Sara, Yvette och Hannes. Först provade vi på streetdance. Det var assvårt! Sjukt snabb musik. Och ganska svåra danssteg också om du frågar oss.

Vi garvade typ ihjäl oss åt varandra, vi var lide lost på dansgolvet! :-)

Sen provade vi på kursen "Pussycat dolls med redskap" också. Och tvingade Hannes att vara med också, fierce fierce!


Alltså jag sitter typ aldrig vid datorn nowadays. Eller jo, hela dagarna på jobb of course.

Men jag känner att jag inte har så mycket dötid att lägga på bloggen längre. Det var mer när man var arbetslös. Då kunde man sitta och skriva hela dagarna och mer eller mindre väsentliga saker.

Som om vad man åt till frukost. Eller vad man handlade i stan.


Nu känns det bara lite.. jaha.


Nu ska jag jobba, out.

Ovido - Quiz & Flashcards