Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Isabelle - 9 februari 2009 08:17

Det börjar bli ljusare och ljusare på mornarna när jag tar bussen till jobb, fatta vilken humörhöjare!

Jag kanske till och med kan sluta att förlita mig på mina red bull snart.

Men wtf, en red bull om dagen är bra för magen, heter det inte så?


Helgen har varit nice och lagom party, i fredags var vi ute på Hipp, tyvärr så var medelåldern där lite för låg, till och med för min smak vilket säger en hel del...

Lördagen var bakisdag med Bruze och Perper.

På kvällen så var det melodifestivalen och vin som gällde med lite folk.  Till och med Frans var där, som är så anti-schlager man kan bli ^^ Kanske därför han satt med i-poden i under halva tiden?

Kvällen urartade i ölkorvskrig. Fy satan vad det luktade på rummet dagen efter.


Nu ska jag börja jobba. So long!

Ovido - Quiz & Flashcards