Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

så bra men så dåligt.

Av Isabelle - 7 mars 2009 08:46

Igårkväll var skitnice.


Efter jobb blev jag upplockad av Pear och Frans, sen körde vi Frans hem. Sen släppte Pear av mig på Gustav och jag fixade prelle till brorsan. Sen tänkte jag gå till systemet. Sen var det en mil kö för att komma in till systemet så jag glömde allt det där jag skrev innan med att "köa på systemet är en del av fredagsfeelingen" så jag la projektet på hyllan.


Istället tog jag bussen hem till Per. Vi afterworkade och drack viiiin! Sen var det möllan nästa, vi mötte upp Bruz, Stefan och Pontus där, sen gick vi och käkade skitgod plankstek (oavsett vad du tyckte Stefan) och drack öl och cider och så.

Ganska många timmar blev vi kvar där, till stängning typ, Emma, Sara och Hannes kom förbi sen också.


Sen var det snack om att dra vidare, men drog hem istället för idag har jag varit uppe riktigt tidigt och sjungit för min bror som fyller 14 idag, grattis Björn!

Gud vilken jäkla babbel-inlägg detta blev, men jag är kind of bakis så låt mig. Ska kanske sova lite till.


Idag ska lite släkt komma hit på kalas.

Sen ska jag träffa Per Och Bruzi. Förfest hos Per (faen, jag måste till systemet!) och sen ska vi på Volbeat-konsert i Lund (kanske ska leta fram lite svarta kläder så att man smälter in?)


Over and out, bitches!


Bilder har jag snott från Emma!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 1 maj 2011 17:16

 Några av plantorna har jag flyttat ut i växthuset, Aji Crital och Bird Eye;     Och några på balkongen;   Till sist ett par close-up bilder på Peruvian Purple;         ...

Av Isabelle - 7 april 2011 14:54

Första frukterna, Black 'n red;           Min gigantiska Hot Lemon;   och knopparna,     Black n red, Starfish, Peter Pepper, Peruvian Purple, Black n red       ...

Av Isabelle - 26 mars 2011 08:32


Mina 2 plantor black 'n red, sjukt fina har dom blivit! Står i vardagsrummet i norrläge, men det verkar inte bekymra dom. Den till höger har jag behållt blommorna på.     ...

Av Isabelle - 20 mars 2011 19:45

Ja okej, det var ett ganska bra tag sen jag uppdaterade här.. Men har haft fullt upp. Fullt upp med sköta om och plantera om mina chilisar, fullt upp med att plantera tomater, basilika m.m. och sen har jag börjat träna också! Började denna veckan...

Av Isabelle - 27 februari 2011 17:06

Pimenta da Neyde som börjar få mörka blad     Peruvian Purple         Black n' red           ...

Presentation

Omröstning

Är du...
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards