Direktlänk till inlägg 16 mars 2009

jag överlevde helgen, gjorde du?

Av Isabelle - 16 mars 2009 17:55

Jag har precis parkerat mig i min soffa med datorn i knäet och rester av 3 dagar gammalt smink i huvet. Jag har placerat mina jäkligt ömma fötter i ett fotbad. Jag vet inte om det kan bero på det faktum att jag hade mina jätteslitna favoritskor nästan helt utan sula i lördags eller om jag helt enkelt dansade för mycket. Antagligen bägge delarna.


Well, what to say? Hur faen överlevde vi helgen Bruze? Höhö. Lördag var galet, crazy, sjukt och väldigt väldigt roligt, just som våra lördagar brukar vara.

Vi startade med mini-förfest hos mig, sen var det vidare till förfesten hos Yvette och Sara och melodifestivalsfinal där man skrek sig hes till alla låtarna. Rätt låt vann iallafall :-) Så det blev snabbt väldigt bra stämning på förfesten som varade till 1-tiden. Jag var superpepp och såpass party att jag visade alla på förfesten min striptease-aerobic koreografi x antal gånger..... 

Sen ramlade vi vidare till Wonk. Och var där resten av kvällen. Drinkarna var oräknerliga. Illa. Hem vet jag inte riktigt hur vi kom. Men vi vaknade i Teckomatorp iallafall..


På söndagen så tog jag och Bruze tåget från Teckomatorp (det enda tåget som typ går på söndagarna i Torp) till Malmö igen.


Hämtade Bruzes bil hos mig, körde och handlade pizza, sen körde vi till Stefans rum på Hvilan och rörde oss inte mycket på resten av kvällen. Förutom när Stefan drog med oss en runda till Citygross.

Hem kom jag inte heller, utan sov hos Stefan, vilket han verkade ångra djupt på morgonen, Stefan var nämligen inte införstådd i hur nära jag sover den som jag ligger bredvid :-) Klängigt värre tyckte han. Jaja. Så nu är jag väl bannlyst från Stefans rum ett tag framöver.. Eller nej, så illa är det nog inte. Han hämtade faktiskt tillochmed frukost till mig imorse. Och sen körde Bruze och han mig till jobb. Thx guys! <3


Nu ska jag facebook-nörda mig lite. So long!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 1 maj 2011 17:16

 Några av plantorna har jag flyttat ut i växthuset, Aji Crital och Bird Eye;     Och några på balkongen;   Till sist ett par close-up bilder på Peruvian Purple;         ...

Av Isabelle - 7 april 2011 14:54

Första frukterna, Black 'n red;           Min gigantiska Hot Lemon;   och knopparna,     Black n red, Starfish, Peter Pepper, Peruvian Purple, Black n red       ...

Av Isabelle - 26 mars 2011 08:32


Mina 2 plantor black 'n red, sjukt fina har dom blivit! Står i vardagsrummet i norrläge, men det verkar inte bekymra dom. Den till höger har jag behållt blommorna på.     ...

Av Isabelle - 20 mars 2011 19:45

Ja okej, det var ett ganska bra tag sen jag uppdaterade här.. Men har haft fullt upp. Fullt upp med sköta om och plantera om mina chilisar, fullt upp med att plantera tomater, basilika m.m. och sen har jag börjat träna också! Började denna veckan...

Av Isabelle - 27 februari 2011 17:06

Pimenta da Neyde som börjar få mörka blad     Peruvian Purple         Black n' red           ...

Presentation

Omröstning

Är du...
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards