Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

ointressant uppdatering.

Av Isabelle - 12 mars 2009 08:13

Kaffe kaffe kaffe!

Jag försöker bli pepp. Lite mjölk i kaffet skulle inte suttit fel dock...


Hmm, nu kommer Flemming och stör mig. Jag hatar att blogga när någon står och kollar över axeln på mig. Då fastnar jag liksom.

Fast Flemming kan vara ganska underhållande ibland. Igår hade jag och han internt krig och kastade pappersbollar och sköt gummiband på varandra genom hela kontoret.


Imorse gick det upp ett ljus för mig. Sofias melodifestivalen-låt, "Alla", är faktiskt riktigt bra! Har varit så anti denna innan.


Ursäkta för ointressant uppdatering. Idag ska jag nog sitta i norsk kundtjänst igen liksom de 2 senaste dagarna. Har börjat vänja mig vid det nu, så det gör mig inget.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 1 maj 2011 17:16

 Några av plantorna har jag flyttat ut i växthuset, Aji Crital och Bird Eye;     Och några på balkongen;   Till sist ett par close-up bilder på Peruvian Purple;         ...

Av Isabelle - 7 april 2011 14:54

Första frukterna, Black 'n red;           Min gigantiska Hot Lemon;   och knopparna,     Black n red, Starfish, Peter Pepper, Peruvian Purple, Black n red       ...

Av Isabelle - 26 mars 2011 08:32


Mina 2 plantor black 'n red, sjukt fina har dom blivit! Står i vardagsrummet i norrläge, men det verkar inte bekymra dom. Den till höger har jag behållt blommorna på.     ...

Av Isabelle - 20 mars 2011 19:45

Ja okej, det var ett ganska bra tag sen jag uppdaterade här.. Men har haft fullt upp. Fullt upp med sköta om och plantera om mina chilisar, fullt upp med att plantera tomater, basilika m.m. och sen har jag börjat träna också! Började denna veckan...

Av Isabelle - 27 februari 2011 17:06

Pimenta da Neyde som börjar få mörka blad     Peruvian Purple         Black n' red           ...

Presentation

Omröstning

Är du...
 Tjej
 Kille

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards