Alla inlägg under oktober 2008

Av Isabelle - 18 oktober 2008 02:28

 Hallihallåja, jag är kind of trött, kom precis hem. Har varit och chillat film och vin med perper och pontus @ perpers place. Kind of trevligt ja :-)


Jag älskar fredagar, man har slitit på jobb hela veckan, och sen kommer man hem och vet att man har hela helgen ledigt, love the friday-feeling!


Nu ska jag sova, i'm out!

Av Isabelle - 1 oktober 2008 10:41

Hej!


Jag vill bara tacka för alla presenter och allt firande av mig igår, då det var min 20-årsdag :-)


Hade en super-dag, jobbade från 9-5 som vanligt, och på jobb fick jag också presenter och grejer, tack bakker ;-)


Efter jobb så var vi hos sara och hade mini-party, very trevligt, blev lite mkt shottande för min del kanske för mitt huvud kändes sprängfärdigt imorse :P Menmen, är ledig från jobb idag så det känns nice. Sitter just nu och laddar upp bilder från gårdagen på bilddagboken, nu när jag ändå inte har så mkt för mig.

Sitter och skriver detta från min nya dator som jag fick igår btw, thanks family! Så jävla glad jag blev, min gamla var inte funktionabel längre.


Senare idag ska jag kanske träffa Andreas i stan och fika. Typ halvplanerat iaf.


Nu ska jag fortsätta att ladda upp bilder, beware alla som fastnade på bild igår! (Undra vem det var som höll i kameran btw? :S)

Ovido - Quiz & Flashcards