Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Isabelle - 22 oktober 2008 22:44

Onsdag. Det betyder "Bonde söker fru". Fatta vad det berör mig på alla sätt och vis, det är som en 1-timmes känslostorm, non stop.

Först var jag skitglad, sen lackade jag ur som satan och höll på att slå ner min bror för att han inte var tyst så jag kunde höra vad dom sa på tv:n, sen blev jag gråtfärdig för det hände en skithemsk sak där, sen blev jag glad igen, sen tyckte jag bara att hela programmet var jättepinsamt, och sen satt jag och skrattade resten av tiden. Alltså, det är verkligen så himla BRAAAA!!!

Är det verkligen bara JAG som är så jävla involverad i detta "Bonde söker fru"-träsket? Jag är helt fast, men jag ÄLSKAR det!

Bara en vecka kvar tills nästa avsnitt.



Var förresten på bio idag. Såg "Vicky Cristina Barcelona". Den var.. speciell.

Bortkastade pengar enligt Emma, dock inte enligt mig pga av världens hetaste filmkyss mellan Penelope Cruze och Scarlett Johansson, yum.

Ovido - Quiz & Flashcards