Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Isabelle - 30 oktober 2008 23:59

Nu har jag stylat om bloggen lite. Nu ser den lite roligare ut än vad den gjorde innan. Eller vad säger ni, kära läsare? (Om här nu är några stammisar) ;-)


Har även börjat att ladda upp bilder till blogginläggen, det hela blir lite roligare att titta på då. Nu ska jag sova.

Av Isabelle - 30 oktober 2008 23:13

Perper kom förbi innan, han hade varit i Göteborg hela dagen idag, lucky him lixx.

Vi fikade och krängde glass, maränger och kolasås här hemma med my family. Sen har vi försökt tänka ut present med. Till Frans. Som fyller 18 om ca 45 minuter, alltså den 31 oktober. Som för övrigt befinner sig på Gotland för tillfället. Ska försöka orka stanna uppe till midnatt och skicka grattis-sms tror jag.


Imorgon är min sista dag på jobb egentligen. Fast nu ska jag antagligen jobba nästa vecka med plantering och dylikt. Men sen är det finito på säsongsanställningen för denna gången.


Jag har faktiskt varit handlingskraftig nog att skicka in en jobbansökan till CDON.com, dom söker extrapersonal till sin kundservice inför julhelgen, så det skulle ju passa perfa!

Av Isabelle - 30 oktober 2008 18:56

FY fasen vad det är kallt ute! Jag åkte buss hem idag via stan. Det var svinkallt på bussen, typ lika kallt som ute. Sen så var jag oskicklig och hade mina läckande skor på mig idag, det var ingen som talade om för mig imorse att det skulle regna!


Idag på jobb så har jag gjort en ritning, ibland kommer sånt man lärde sig på trädgårdsplaneringslektionerna till nytta...

Jag ska planera en rabatt som vi ska ha vid jobbets nya lokaler.. Sen nästa vecka så ska rabattförslaget fullföljas..

Herregud, vilka ansvar dom ger mig! Vet dom vad dom gett sig in på?! Nä men skämt åsido, detta kommer nog att bli skitbra. Jag hoppas bara att det inte regnar allt för mycket nästa vecka..


Förresten var perper gullig och väckte mig med grattis-på-namnsdagen sms imorse. Jag som nästan inte har namnsdag, även om "Isabella" är kind of close enought..

Ovido - Quiz & Flashcards