Direktlänk till inlägg 9 september 2008

odefinierbart.

Av Isabelle - 9 september 2008 23:01

Jomen jag tackar ja. För tillfället har jag typ rödbrunt hår. Min hårfärgning idag gick inte den vägen jag ville att det skulle gå.

Jag skulle gå från rödtott till snygg brunett, men det blev istället något mellanting som jag inte riktigt vet vad jag ska kalla det för för färg. Som perper sa när han var inom här innan; "Oj, har du färgat håret. Eh, vilken färg är det?" Då känns det bra måste jag säga :-)


Nu är klockan över elva, och det är SO bad, jag hade intalat mig själv att jag skulle gå och lägga mig tidigt idag, hrmf, det gick ju som det gick med det.


Åh, innan ikväll ringde jag Zäta. Göteborska fick jag lyssna på då i en halvtimme, lovley.


Nu ska jag verkligen sova på riktigt! Ska bara masa mig upp från golvet till sängen. (Och för dig som undrar varför jag befinner mig på golvet så är det för att det är det enda stället som min dator kan stå på och ladda batteriet samtidigt eftersom det är glappkontakt i strömkabeln till datorn. Pga detta funderar jag skarpt på att dammsuga, eftersom jag tillbringar en hel del tid nere på golvet nuförtiden.)


Godantt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 1 maj 2011 17:16

 Några av plantorna har jag flyttat ut i växthuset, Aji Crital och Bird Eye;     Och några på balkongen;   Till sist ett par close-up bilder på Peruvian Purple;         ...

Av Isabelle - 7 april 2011 14:54

Första frukterna, Black 'n red;           Min gigantiska Hot Lemon;   och knopparna,     Black n red, Starfish, Peter Pepper, Peruvian Purple, Black n red       ...

Av Isabelle - 26 mars 2011 08:32


Mina 2 plantor black 'n red, sjukt fina har dom blivit! Står i vardagsrummet i norrläge, men det verkar inte bekymra dom. Den till höger har jag behållt blommorna på.     ...

Av Isabelle - 20 mars 2011 19:45

Ja okej, det var ett ganska bra tag sen jag uppdaterade här.. Men har haft fullt upp. Fullt upp med sköta om och plantera om mina chilisar, fullt upp med att plantera tomater, basilika m.m. och sen har jag börjat träna också! Började denna veckan...

Av Isabelle - 27 februari 2011 17:06

Pimenta da Neyde som börjar få mörka blad     Peruvian Purple         Black n' red           ...

Ovido - Quiz & Flashcards